28 October 2009

Buddhists of Northern Europe


Palasīju to citaidienai pievienoto pirmsLiveRiga uzdevumu reklāmas aģentūrām. Iepatikās fragments no Rīga City Identity strategy : “We‟re still in touch with the things that matter” could be the basic proposition of Latvia to anyone feeling the effects of stress, rampant consumerism, superficiality, greed and speed. All good place brands must stem from a cultural truth of the place and its people, and it seems to us that the „Buddhists of Northern Europe‟ is an appropriate and entirely believable role for the people of Latvia.L ike the Buddhist, the Latvian view of the world is minute, detailed, animist, pantheistic: one common strand throughout Latvian literature and poetry is the habit of focusing in on the tiniest details of life, and often natural life, in a way which has more in common with the Zen painters or Haiku writers than with the ambitious canvases of the European Romantics." Saprotu jau, ka Rīgas tēlā nevajadzētu rādīt skarbo realitāti... striptīzklubus, gopstopus vai bomžus... bet nu šitā pārspīlēt... Kas tie par salīdzinājumiem? It kā Eiropā tikai ambicioza romantisma māksla vien... a mēs šeit zem kokiem haikas saceram... Un šī lieliskā still in touch with the things that matter. Ak, dievs, cik sen jau mēs nu nekādi neesam saistīti ar lietām, kurām tiešām ir nozīme... miers, laipnība, labsirdība... kultūra... drīz jau arī ko ēst nebūs (diemžēl tā tomēr ir ļoti svarīga thinga kura matters). Protams, var iedomāties, ka neattīstība (ekonomiskā) tuvina valsti primitīvajam, tātad pirmatnējai dabai, kurā budisti noteikti ļoti labi iederas. Bet nu bļin... ja kāds (nu tie vācieši) paņem un uztaisa to Rīgas kampaņu tā burtiski kā tajā uzdevumā ir rakstīts... budisti, bļin:)
Pin It

2 comments:

Anonymous said...

Esmu Tavas daiļrades fane.Tu ( kopā ar saviem kolēģiem) vislabāk spētu parādīt īsto Rīgas
būtību.

... said...

Pateikšu to kolēģiem:)